.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروژه تازه تخریب رضایی و ماموریت فراری‏های جنگ
جعبه سیاه جنگ ناگفته‏هایی است که شاید تنها چند تن از مسئولان ارشد زمان جنگ تحمیلی به بخش‏هایی از اطلاعات آن واقف باشند اما محسن رضایی به واسطه حضور مستقیم در سینه‏کش جبهه‏های دفاع مقدس و همچنین در صدر فرماندهی سپاه پاسداران که بخش اعظمی از اداره و فتوحات ...
پروژه تازه تخریب رضایی و ماموریت فراری‏های جنگ

با فروکش کردن نسبی التهابات پس از انتخابات دهم ریاست‏  جمهوری، فضا برای تصفیه‏ حساب‏های شخصی یا گروهی با چهره ‏های ارشد نظام که به عنوان منتقدین دولت نزد افکار عمومی شناخته می‏شوند برای برخی اشخاص با عقبه و انگیزه مشخص فراهم شده که در این میان محسن رضایی نیز به هدفی مناسب برای تخریب مبدل شده است.

به گزارش تابناک ، جعبه سیاه جنگ ناگفته‏ هایی است که شاید تنها چند تن از مسئولان ارشد زمان جنگ تحمیلی به بخش‏هایی از اطلاعات آن واقف باشند اما محسن رضایی به واسطه حضور مستقیم در سینه ‏کش جبهه‏ های دفاع مقدس و همچنین در صدر فرماندهی سپاه پاسداران که بخش اعظمی از اداره و فتوحات جنگ برعهده این حوزه بود، به تمامی جزئیات هشت سال خون دل خوردن مردم کشورمان برای دفاع از ‏آب و خاک‏شان احاطه دارد.
 
این احاطه صرفاً به اوراق خلاصه نمی‏ شود که اگر چنین بود هر فرماندهی می‏توانست با مطالعه اسناد باقی‏مانده، در مقام اظهارنظر قرار بگیرد، بلکه این تسلط مشتمل بر اطلاعات محرمانه و رازهای مگویی است که او در سینه به رسم امانت نگه داشته و با وجود صدماتی که به واسطه اظهارنظرهای ناجوانمردانه در سال‏‏های پس از جنگ به وی وارد شده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس به بهانه‏ های مختلف در مظان گفته های خلاف واقع در ارتباط با سرنوشت جنگ و روزهای پایانی آن قرار گرفته اما وی لب به سکوت بسته و از بیان واقعیاتی که خلاف مصلحت عمومی بوده و شرایط را دگرگون می‏سازد، پرهیز کرده است.

بنابر این گزارش، همین امر باعث شده هرگاه شخص یا گروهی در پی عقده‏ گشایی سیاسی برآمده‏، با مستمک قرار دادن وقایع هفته‏ ها و روزهای پایانی جنگ برای دستیابی به اغراض شخصی، از روزهای مقدسی که رازهای فراوانی را در خود جای داده سخن به میان بیاورد و از این نقطه ضربه زدن را آغاز کند که علی ‏الظاهر در پروژه تازه تخریب محسن رضایی نیز نقطه آغاز همین مباحث بوده است و عده‏ ای با در اختیار گرفتن تریبون‏های عمومی به خلاف گویی هایی پرداختند که بوی تصفیه حساب‏های پس از انتخابات ریاست جمهوری را به مشام هر مخاطبی می رساند.

حجت الاسلام ذوالنور در مازندران این ماموریت را به خوبی انجام داد و نکاتی را بر زبان آورد و با ادعایی کذب ستاد انتخاباتی رضایی را در انتخابات متهم به دریافت مبلغی کلان از یک گروه سیاسی خاص ـ که رضایی بیشترین اخلاف سلیقه سیاسی را با آنها دارد ـ کرد و پس از آن نوبت به حجت الاسلام رسایی رسید تا در جمع ستادهای همدان دکتر احمدی‏ نژاد در ادعایی مدعی شود فرمانده وقت سپاه پاسداران جام زهر را به امام نوشاند و دست آخر رسانه ملی محلی برای حضور مهدی کوچک‏ زاده با آن ادبیات منحصر به فردش شود و با وارونه جلوه دادن یک انتقاد منطقی رضایی در جریان مناظرات انتخاباتی وی را به سخره بگیرد و بدین شکل رسانه ملی نیز همراه تخریب کنندگان ماندگارهای جنگ و یاران امام و رهبری شود.

این گزارش می افزاید: متاسفانه صداوسیما که در این ایام عجیب‏ترین و غیرقابل باورترین سیاست‏های کاری را در دستور کار قرار داده حتی از محسن رضایی به عنوان یکی از مطلع‏ ترین اشخاص حال حاضر در خصوص قطعنامه 598 دعوت نکرده و در این زمینه میدان را به اشخاصی سپرده که در زمره فراری‏های جنگ تحمیلی قرار دارند، تا آنها ماموریت‏شان را به سهولت انجام دهند که قطعا این در شان رسانه مردم کشورمان که حکم شبکه خصوصی یا رسانه جناحی را ندارد، نیست.

بر این اساس انتظار می‏رود، مسئولان سازمان صداو سیما نیز قدری هوشیاری به خرج داده و در چارچوب اصولی که برای این نهاد فراجناحی به عنوان خط مشی کلی تببین شده، گام بردارند تا اعتماد عمومی بیش از این از رسانه فراگیر و ملی سلب نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1388
آقای ذوالنور به عنوان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از نظر شرعی مجازند هر نوع تهمتی را به هر کسی که صلاح می دانند بزنند. وکسی حق ندارد به ایشان اعتراض بکند چرا که در اینصورت ضد ولایت فقیه و وابسته به سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل می شود.
سما 31 تير 1388
... ریاست‏ جمهوری، فضا برای ( تصفیه!‌)‏ حساب‏های شخصی ...
( تسويه حساب هاي...) صحيح است.
نا شناس 31 تير 1388
آنهایی که افراد غیر متخصص اقتصادی را به آقای رضایی دکترای اقتصاد ترجیح دادند بزودی طعم تلخ مشکلات اقتصادی و تورم را خواهند چشید .....
نا شناس 31 تير 1388
كوچكزاده و رسايي چند روز سابقه جبهه دارند به عموم مردم اعلام كنند تا مردم بتوانند حرف آنها را راجع به جنگ و رزمنددگان آن دوره ارزيابي كنند
نا شناس 3 مرداد 1388
خدایا ببین یاران خمینی را چگونه تخریب می کنند وکسی دم بر نم اورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.442 seconds.